Wednesday, May 4, 2011

KAU KE AKU YG GILA ?

wiwiit - assalamualaikum semua !
tgk2, buat hal na buad entry on school day - kejap je kejap !
first of all, title agak kejamban skett
cite hawt neh . kome kalau cite hawt2 gini suke benoo
na bace kan kan ? *kidding :)
haha- tadela afta world war I hari tuh ak igt
takan adela world war II da - rupe2nye ade lagi
tk habes pasal bende kecikk
aiyakkk- dahdah la weyh !

amboihh bukan men - tersebar luas nmpk cite tuh
eeehh,tk igt .. kau an glamer na mampos !So, ramaila yg
sebok na menjaga tepi kain kau an ?
asal ta buad press conference ? baru gahh !
kalau ikot kan hati maunye ak sebar texts
yg kau anta kat ak - kau nak ke ak buad mcm tuh ?
baru kau tau mcm mane rasenye maruah kau
dijaja ke situ ke sini -kalau bukan kau pun yg publish
benda tuh .ak rase kau tao mcm
mane na jage aib org -
kalau kau bace entry ni kan ak harap kau terase lah
weyh and if kau rase ak melampau ..terserah
sbb dah lame ak berdiam + mengalah kan kan ?



# mcm2 kau dgr psl ak ? ak pun dgr mcm2 psl kau budakk -
so we're same kan ? So, SHUT UP ! #
~Face to Face la Bro !~
p/s : sorry bhse kasar gilee ! c(:

1 comment:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam. moshi2..jalan2 singgah sini kejap..nice blog :)

Sudi2 la jenguk teratak saya di frommetoyou ni ye..arigatou..(^____^)